Care raport este mai potrivit pentru tine?

Prima considerație în comisionarea unei cercetări este Acționabilitatea. Pentru ce voi folosi datele?

Raportul Pareto nu este o cercetare de marketing tipică. Este un raport de consumator sindicalizat cu un focus pe oameni, mai degrabă, decât pe piețe/categorii. Gândește-te la el ca la o vedere din elicopter ce dezvăluie un spectru larg de caracteristici și comportamente umane ale unui segment-cheie. Chiar dacă știi deja multe despre piața ta, Pareto intenționează să ofere o perspectivă externă care ar trebui să-ți confirme gândirea sau să inspire noi strategii și planuri.

Următoarele întrebări ar trebui să ajute la determinarea acționabilității:

  • Este afacerea ta orientată pe consumator? Raportul Pareto este, la bază, un portret al unei părți din consumatorii români, deci este puțin probabil să fie foarte acționabil pentru o companie B2B.
  • Vinde afacerea ta vreun produs Premium sau Premium Accesibil? Nu ar trebui să ne gândim la Populația Pareto ca și cum ar fi „bogați”, ci mai degrabă ca la o clasă de mijloc. Pe de altă parte, aceștia sunt responsabili de aproximativ 40% din cheltuieli. Deci, în majoritatea piețelor, ei vor fi cheia succesului produselor din partea medie si superioară a segmentelor de preț. Pe lângă asta, Populația Pareto este aspirațională pentru consumatorii cu venit mediu sau mic: nimeni nu se ia după oameni care au o situație mai proastă.
  • Crezi că firmele concurente ar putea utiliza informația aceasta dacă ar fi avut-o? Dacă crezi asta, atunci e posibil ca aceștia să o facă. Raportul este sindicalizat și, prin urmare, este o hartă disponibilă pentru toată lumea.
  • Ai date de segmentare proaspete pentru categoria ta cu acoperire sporită pentru consumatorii cu venit mai mare? În acest caz, felicitări, ar trebui deja să fii foarte bine echipat.

Populația Pareto primește o atenție sporită deodată ce aceștia pot fi o forță majoră nu doar din punct de vedere economic, dar și în schimbare de mentalitati.

În funcție de nevoile și bugetele avute la dispoziție pentru cercetare, am organizat datele în produse distincte ce pot fi achiziționate separat:

  • Raportul Pareto Gold – datele din Raportul White Paper sunt completate cu date foarte valoroase din emisfera motivațiilor psihologice ale Populației Pareto. Și un capitol despre adopția produselor noi, inovative. Acest raport oferă o înțelegere mai aprofundată pentru strategii mai sofisticate, inclusiv pentru noi produse și servicii.
    Achiziționează raportul cart-shopping icon
  • Raportul Pareto Black – cea mai completă versiune disponibilă a raportului. Include toată informația și datele din rapoartele de mai sus. Dar foarte important, peste acestea, Raportul Black conține subtipurile motivaționale cu portretele lor. Aceste informații îl fac una dintre cele mai puternice unelte multifuncționale pentru targeting, strategie de portofoliu și inovație. În general, pentru a câștiga un avantaj competitiv în jumătatea superioară a majorității piețelor de consum.
    Achiziționează raportul cart-shopping icon